روش‌های كهن كار با چرم با شیوه‌های نوين در می‌آمیزند و دكمه متولد می‌شود. محمد فاتحی و زهرا احسان در سال ۱۳۸۶ بنیان دکمه را گذاشتند. تفکر طراحی ستون اصلی هر فعالیتی در دکمه است. باور این است که با دیزاین دقیق و تناسب درست میان زیبایی و کاربرد، می‌توان مطلوب و ماندگار شد. دکمه ارزش دیزاین و سلیقه‌ی خوب را با استفاده از چرم مرغوب ایرانی‌، برای شما قابل لمس می‌کند.

دست ساخته‌های دکمه با ارادت به هویت بومی و احترام به سلیقه‌ی امروزی، در تعداد محدود و با ظرافت تام طراحی و تولید می‌شوند. چالش اصلی طراحی، تولید محصولی مقاوم و ماندگار در عین سبکی و راحتی است. محصولی که بخشی از زندگی شود و با گذر عمر، شکل بگیرد؛ کار کند و بماند. دکمه به جای خریدار سفارش‌دهنده دارد. این نگاه، رابطه می‌سازد و خواسته را به دست‌ساخته وصل می‌کند. محصولات شخصی‌سازی می‌شوند، چون قرار است در زندگی شخصی‌تان نقش داشته باشند. و حال و روز شما را بگیرند. در اندیشه‌ی طراحی دکمه، هرکس داستان خاص خودش را دارد.

ایران سرزمین گوناگونی‌هاست. اقلیمی غنی از مهارت‌ها و سنت‌ها و جلوه‌های متعدد هنر. دکمه به پشتیبانی این فرهنگ پرمایه‌، از المان‌های بومی ایران برای آفرینش دست‌ساخته‌ها، در ساختاری متفاوت و خلاق استفاده می‌کند. نام‌گذاری محصولات نیز برگرفته از روستا‌های سردسیر و گرم‌سیر کشور است.

دکمه در این مسیر است که کیفیت محصولاتش را پیوسته افزایش دهد و تنوع دست‌ساخته‌ها را بیشتر کند تا پی در پی پاسخگوی خواسته‌های خاص شما در داخل و خارج از ایران باشد.

راه ادامه دارد.

1-12 از 43